ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خبر داد

تبدیل ۶۵۰۰ مجوز کسب و کار کاغذی به مجوز الکترونیک در خراسان شمالی

اترک/ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی از تبدیل بیش از ۶۵۰۰ مجوز کسب و کار کاعذی به مجوز الکترونیک خبر داد.

 

 

محمد رحمانی اظهار کرد: براساس آخرین آمار، تا کنون ۶۵۰۹ مجوز کاغذی به مجوز الکترونیک و شناسه یکتا تبدیل شده و مهلت قانونی داده شده برای عدم اعتبار مجوزهای کاغذی صرفا تا فردا است.

وی ادامه داد: ۲۸ هزار و ۲۱۹ پروانه کاغذی در استان وجود دارد و تاکنون ۲۳.۱ درصد از آن ها به مجوز الکترونیک دارای شناسه یکتا تبدیل شده‌اند و رتبه خراسان شمالی بیست و یکم کشور است.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان مشاغل به ویژه اصناف باید به این موضوع توجه کنند، گفت: مجوزهای قدیمی و کاغذی تنها تا فردا اعتبار خواهد داشت و براساس قانون هیچ خدماتی در بانک ها و دیگر مراکز به پروانه های سنتی و مجوزهای کسب و کار کاغذی ارائه نمی شود.

رحمانی افزود: دریافت شناسه یکتا هیچ ارتباطی به سامانه های مالیاتی و... نیز ندارد و اداره امور مالیاتی با توجه به دستگاه های کارتخوان، سامانه های فروشگاهی و... فعالیت خودش را انجام می دهد.

وی تاکید کرد: دریافت شناسه یکتا و الکترونیکی شدن مجوزهای کسب و کار به دلیل تسهیل و شفافیت در فرآیند صدور آن ها است تا متقاضیان در بروکراسی اداری و کاغذ بازی‌های ناشی از آن گرفتار نشوند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر همه مجوزهای کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها صادر می شود و به عنوان مثال در بخش صنفی، مجوز مورد نیاز بین یک تا هفت روز صادر می شود و مسیر به گونه ای است که اگر بخشی از فرآیند صدور تاخیری در آن ایجاد کند، خود به خود به مرحله بعدی می رود و از اتلاف زمان برای متقاضی جلوگیری می شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه