ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معرفی هنرمند: زهره پرمو

یادداشت – هدیه یزدان پناه: زهره پرمو متولد 1366 فوق‌دیپلم نقاشی و کارشناسی گرافیک که بجنورد با وجود این هنرمند در پروژه‌های خصوصی و شهری تبدیل به شهری زیبا شده است. آنقدر علاقه به هنر در او موج می‌زند که سالها سعی در زمینه ارتقاء سطح دانش و سطح علمی‌اش کرده است و بارها نمایشگاههای انفرادی و گروهی بسیاری را از این هنرمند شاهد بوده‌ایم.

در جای جای این شهر و در هر خانه و مکان تفریحی و ورزشی یک اثر از این هنرمند فرهیخته به چشم می‌خورد و یادمان می‌آورد که یک خانم می‌تواند تا چه اندازه موفق باشد و موفق عمل کند. نقاشی دیواری در زندگیش حرف اول را می‌زند و سعی دارد نقاشی‌هایش با مخاطب حرف بزند.هم‌ دوره دبیرستانم در سال 1383 مقام اول مسابقات استانی در رشته رنگ روغن و رتبه اول تذهیب در مسابقات علمی کاربردی را کسب کرده است.

پرمو در سال 1384 رتبه اول مسابقات علمی عملی استانی و رتبه اول رنگ روغن در مسابقات علمی کاربردی و رتبه دوم کشوری در همین رشته را کسب کرده است.جوایز و تقدیر‌نامه‌های او در زمینه نقاشی بسیار متعدد است.

به هنر زندگیش خلاصه نشده و او رتبه دوم مچ اندازی بانوان استان و رتبه دوم رالی بانوان را نیز در ماه گذشته کسب کرده است و این موضوع تنها حاکی از آن است که ما در استان بانوان توانمندی را در تمامی زمینه‌ها داریم که بسیار حائز اهمیت هستند.

در نقاشی دیواری در سطح استان به لحاظ کیفیت کار و مفهومی بودن حرف اول را می‌زند و به قول معروف مثل آن نقاش دیواری که این روزها در استان فعال است و نقاشی‌های دیواری تنها به نامش می‌خورند و خودش حتی در ایران حضور ندارد نیست و بسیار با مسئولیت پای کارهایش ایستاده تا کار خوب تحویل مخاطب بدهد.

او همیشه تاکید بر هنر متعالی و برتر دارد و نوع مفهومی کارکردنش او را حائز رتبه اول استانی می‌کند؛آنقدر رزومه اش قوی و موفق است که به عنوان بانوی موفق استان خراسان شمالی می‌توان از او یاد کرد.

پرمو در زمینه انقلاب و دفاع مقدس کارهای حماسی و تاثیرگذاری را به یادگار گذاشته است و توانسته در این زمینه هم بسیار موفق عمل کند.این هنرمند فرهیخته بجنوردی استاد نقاشی هم هست و شاگردان خوبی را به جامعه هنری معرفی کرده است؛ چون نقاشی را اصولی و با پایه و اساس درست به شاگردانش می‌آموزد.

بزرگترین نقاشی دیواری خراسان شمالی به طول 20 متر را این هنرمند در بلوار استقلال کشیده بود تحت عنوان مشاهیر استان که دیگر وجود ندارد و یک اثر بی محتوا جای آن کشیده شده است.قدر هنرمندان استان را بدانیم و از آنها حمایت کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه