ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

از ابتدای تاسیس ثبت احوال استان :

ثبت 148 هزار و 172 ولادت با نام مبارک علی و 134 هزار و 352 ولادت با نام مبارک فاطمه، زهرا و ترکیبات آن

اترک/مدیرکل ثبت احوال استان از ثبت 148 هزار  و 172 ولادت با نام مبارک علی و ترکیبات آن و ثبت 134 هزار  و 352 ولادت با نام مبارک فاطمه، زهرا  و ترکیبات آن از ابتدای تاسیس ثبت احوال استان خبر داد.

علی زاهدی نیا ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: براساس آخرین برآوردهای جمعیتی در استان خراسان شمالی، تعداد 511 هزار و 206 نفر از جمعیت استان را مردان و 500 هزار و 795 نفر را زنان تشکیل می دهند، که با توجه به اطلاعات پایگاه ثبت احوال 148 هزار و 172 نفر از ابتدای تاسیس ثبت احوال استان به نام مبارک علی و ترکیبات آن و 134 هزار و 352 نفر با نام مبارک فاطمه ، زهرا و ترکیبات آن در استان نامگذاری شده اندکه بطور تقریبی 29 درصد جمعیت مردان با نام علی و ترکیبات آن و 27 درصد جمعیت زنان با نام فاطمه ، زهرا و ترکیبات آن می باشد.

زاهدی نیا مدیرکل ثبت احوال استان در ادامه بیان داشت: نام مبارک علی و ترکیبات آن در سال 1402 دارای فراوانی 478 و فاطمه، زهرا و ترکیبات آن دارای فراوانی 423 می باشد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه