ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

به همت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و زودتر از موعد مقرر؛

معابر روستای گردشگری زوارم روشن شد

اترک/ به همت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی پروژه روشنایی معابر روستای گردشگری زوارم شیروان کمتر از 14 روز به پایان رسید.

 

 مدیر عامل این شرکت در این مراسم گفت: با توجه به این که این روستا یکی از هدف های گردشگری و دیدنی برای مردم سایر استان ها نیز بوده است، طرح توسعه و تحول در حوزه انرژی با اجرای یک و نیم کیلومتر شبکه روشنایی معابر اجرا در 14 روز متوالی به پایان رسید.

 مهندس "حسن چاهی" ادامه داد: برای اجرای این پروژه بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که با اجرای آن بیش از 1500 متر شبکه روشنایی معابر در آن احداث و شب های 6 هزار نفر از اهالی این روستا روشن شد.

 وی افزود: هم چنین بیش از 40 اصله پایه شبکه برق در این روستا با هدف بازسازی و اصلاح شبکه، بهسازی شد و این اقدام کمک شایانی به کاهش تلفات و پایداری شبکه برق کرد. 

 نماینده مردم شیروان در مراسم افتتاح روشنایی معابر روستای گردشگری زوارم با تحسین از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای موفق این پروژه در موعد مقرر گفت: خوشبختانه عملکرد شرکت توزیع برق در همه استان بسیار درخشان است که ضرورت دارد سایر دستگاه ها از برنامه های موفق این شرکت الگو برداری کنند.

 بر اساس این گزارش، 15 روز پیش در آیین کلنگ زنی پروژه روشنایی معابر روستای گردشگری زوارم شیروان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی قول اجرای آن را داده بود که این امر زودتر موعد مقرر به پایان رسید.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه