ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معرفی هنرمند: ایمان بدری

هدیه یزدان‌پناه: ایمان بدری رمضانی را تئاتری‌ها خوب می‌شناسند؛ او همان عکاس جشنواره‌های آن زمان و تئاترها بوده که کارش را حتی از قبل‌تر از اینها آغاز کرده است؛ از سالها قبل 1384 که در فیلم کوتاه بازیگری می‌کرد.این روزها مستندی 13 قسمتی در دستور پخش از شبکه مستند دارد که با یک مجموعه با هم این مستند را ساخته اند و او کارگردان است.

 

این مستند جذاب و خاص "سفر در کرانه خلیج فارس" قرار است به زودی از شبکه مستند پخش شود و حاصل زحمات یک گروه متخصص و حرفه ای است.

این هنرمند فعال در عرصه فیلم‌سازی و مستندسازی متولد 1369 است که به رغم سن کم اش دغدغه‌های استانی زیادی در زمینه گردشگری دارد. رزومه 14 ساله اش با انواع ساخت مستندهای مختلف در زمینه‌های گردشگری گره خورده و تا به حال توانسته قدم‌های بسیار بزرگی برای شناخت هر چه بیشتر گردشگری این استان به کشورمان بردارد.

او تا به حال تدوین 6 برنامه در سمت تدوینگر، 5 برنامه تصویربردار،9 اثر کارگردان و 4 اثر تهیه کننده برنامه تلوزیونی و مستند از سال 1390 تا به حال را بر عهده داشته است.

برنامه سازی تخصص اوست و سعی دارد مدام در این زمینه تجربه کسب کند تا بتواند قدم مهمی در عرصه گردشگری استان بردارد. بدری جوان برتر استان خراسان شمالی در سال 1388 و شهروند نمونه بجنورد در سال 1389شده است.

او در جشنواره‌های فیلم رشد در دوره‌های سی هشتم و سی نهم نامزد بهترین کارگردانی و بهترین تصویر برداری و تدوین شده است و رتبه اول تدوین در هشتمین جشنواره ملی شهید آوینی در سال 1394 و رتبه اول کارگردانی در اولین جشنواره ملی گزارش یک نگرانی و رتبه اول جشنواره کشوری فیلم کوتاه از سال 1385 تا 1388 را کسب کرده است.

بیش از 300 کلیپ گردشگری در فضای مجازی را ساخته و پخش کرده است و در این حوزه کاملا تخصصی عمل می‌کند. او سعی دارد با گروهی که کار می‌کند مجموعه‌های بسیاری را در زمینه گردشگری استان حتی در سطح بین المللی بسازد و با صنعت گردشگری روح تازه ای به این استان بدمد.

او مشاور گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی  در سال 1395 بوده است و همیشه تنها به خدمت فکر کرده و می‌کند. تخصص او کارگردانی است و همیشه سعی داشته با حضور در جشنواره‌های مختلف سواد هنری خود را ارتقا بدهد. او معتقد است باید این استان با جذب گردشگر رشد کرده و بتوان این صنعت را رونق داد تا چرخ این استان درست تر بچرخد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه