ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معرفی هنرمند: پریا ضیایی داوری

معرفی هنرمند

هدیه یزدان پناه-پریا ضیایی داوری هنرمندی اصیل متولد 1361 فعال در عرصه تئاتر که سالهاست در این عرصه فعال است؛ شروع فعالیتش از سال 1380 بوده است؛ کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی و کارشناسی ارشد بازیگری دارد.

کارگردانی، بازیگری نمایش صحنه‌ای و کارگردانی نمایش عروسکی از زمره فعالیت‌های اوست؛ او مسئول کانون تئاتر خیابانی شهرستان بجنورد از سال 1402 تا به امروز و مدرس بازیگری در هنرستان هنرهای زیبا از سال 1400 تا به امروز است.

ضیایی طراح و دبیر جشنواره مجازی نمایش خلاق کودک و نوجوان در سال 1399 بوده و سالهاست مربی تئاتر در مدارس و آموزشگاههای هنری است.از سال 1383 تا کنون 12 اثر بازیگری و 22 اثر کودک و نوجوان و بزرگسال را کارگردانی کرده است در حال حاضر نمایش" آداب شکار روباه " که این روزها در حال اجراست ضیایی تهیه کننده و مشاور کارگردان این اثر است.

او مقام دوم کشوری کارگردانی نمایش عروسکی"مادرانه" از جشنواره سراسری معلم هنرمند در سال 1399،  مقام اول کارگردانی در سال 1388 از جشنواره تئاتراستانی، مقام اول نویسندگی و طراحی عروسک در سال 1385 ، مقام دوم بازیگری در سال 1394 از جشنواره تئاتر استانی و مقام اول کارگردانی از سال 1384 تا 1387 و دوم بازیگری در سال 1389 را کسب کرده است.

او همیشه دغدغه کودکان و نوجوانان داشته است و با برگزاری دوره‌های مختلف روانشناختی برای کودکان و تئاتر خلاق از سال 1389 تا سال 1400 سعی در پرورش خلاقیت و استعدادیابی و آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان استانمان داشته است.

او از سال 1394 تا 1398 در جشنواره‌های تئاتر استانی بسیاری در مقام داوری حضور داشته و کاملا درست و اصولی آثار را داوری کرده است؛ ضیایی سالها در مقوله تئاتردرمانی بر مهارتهای ارتباطی روانشناختی نوجوانان و هوش هیجانی آنها مطالعه کرده و سعی در بهبود روانشناختی این رده‌ سنی استان داشته است.

این بانوی هنرمند استان جلوه یک هنرمند موفق است که سعی کرده با کارهایش حرف بزند و مخاطب را بر روی صندلی سالن تئاتر میخکوب کند؛ باید گفت از این سبک هنرمندان به نام در این استان کم نداریم که اگر از تئاتر حمایت مالی شود قطعا سالن‌های تئاتر مدام کار در حال اجرا دارند و سالن ها از تماشاچی خالی نمی‌شوند.تنها حمایت مالی و بس...

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه