ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آقای پزشکیان، لطفا در برابر تندروها پا‌پس نکشید!

سرمقاله - رحیم نوروزیان، فرماندار اسبق مشهد و معاون سیاسی اسبق استان‌های خراسان رضوی و شمالی

به بهانه شعار علیه دکتر ظریف در نماز جمعه

متاسفانه سالهاست که با پوشش و بهانه هایی چون «امت حزب الله» «حرکت خود جوش» «آتش به اختیار» و امثالهم ، عده ای تندرو ناجوانمردانه، بخشی از مردم را ابزار امیال خویش کرده، به آبرو و جان هر چه و هر که را که مانع و مزاحم نیات پلید و قدرت طلبی خود پندارند، هجوم آورده و با این برخورد ناصواب، حرف‌شان را به کرسی می‌نشانند و از منتقدین و معترضین زهر چشم گرفته و دهان دیگران را میبندند!

اینک چنین پدیده زشتی بدل به سنتی سیئه و ناپسند گردیده؛ متاسفانه افرادی در جمهوری اسلامی تربیت شده‌اند که در نوع خود بی نظیر و دهشتناکند! چرا که با شعار اسلام و دین و ادعای انقلابی گری و قربه الی الله به راحتی تهمت زده، تخریب کرده و دیگران را بدنام می نمایند و چنین پرده دری ها، بی اخلاقی ها و قانون شکنی ها را هم  وظیفه اسلامی وانقلابی خویش می‌دانند و به آن افتخار می‌کنند. مع الاسف حکومت هم در بسیاری مواقع به راحتی و حتی با روی خوش از کنار این مسائل گذشته و می گذرد.

تحقیقا صابون این گونه تربیت شدە در جمهوری اسلامی به تن بسیاری از دوستان، در دوران مسئولیتشان خورده و به خوبی احساس می‌کنند که چه می‌گویم.

بندە چون در مشهد  که از مهمترین خاستگاه ها و پایگاه های زیست چنین گونه ای است، مسئولیت داشته ام، بارها با این نوع بنی بشر مواجه بودە و به خوبی اینها را می شناسم؛ لذا به نظرم تا آن زمان که سرچشمه تولید این محصولات خشکیده نشود، راه مقابله با اینها، ایستادن در مقابلشان و به اصطلاح انگشت به چشمشان کردن است؛ نه صحنه را به نفعشان ترک کردن وگرنه چنانچه مقابلشان کوتاە بیایید هم قافیه را باختیه‌اید و هم رفتار و اقدامات نابهنحارشان تسری و توسعه می یابد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه