ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

در پنج ماهه نخست امسال؛ ۱۰۵ درصد از درآمد خراسان شمالي محقق شد

اترک/ رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي گفت: ۲۱ هزار و ۳۲۰ ميليارد ريال مبلغ مصوب درآمد اين استان در سالجاري است كه در پنج ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۳۶۰ ميليارد معادل ۱۰۵ درصد آن محقق شد.

مرتضي بهزادفر اظهار كرد: بيشترين وصولي ها در اين بازه زماني مربوط به درآمدهاي مالياتي از اشخاص حقوقي در حوزه صنايع بزرگ استان است.

وي افزود: ۲۰ هزار و ۸۱۰ ميليارد ريال مبلغ مصوب درآمد مالياتي خراسان شمالي در سالجاري است كه در پنج ماهه امسال ۹ هزار ميليارد ريال معادل ۱۰۴ درصد آن محقق شده است.

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي يادآور شد: سال گذشته نيز مبلغ مصوب درآمد استان افزون بر ۱۴ هزار ميليارد ريال بود كه معادل ۱۰۸ درصد آن محقق شد.

بهزاد فر خاطرنشان كرد: خراسان شمالي سال گذشته با اين ميزان تحقق درآمد جزو استان هاي داراي مازاد درآمد بود كه اميد مي رود با همكاري و تعامل همه دستگاه هاي اجرايي، نهادها و شركت هاي مختلف در سالجاري نيز جزو استان هاي پيشرو در ميزان تحقق درآمدها باشيم.

بهزادفر با بيان اينكه درآمدهاي مازاد در رديف مشخص قرار مي گيرد، گفت: درآمدهاي مازاد در قالب اعتبارات هزينه اي و تملك دارايي به استان بر مي گردد به گونه اي كه سال گذشته از اين محل ۱۰۰ ميليارد ريال به ميزان اعتبارات خراسان شمالي افزوده شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه