ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دسترسی آسان شهروندان استان به خدمات شرکت برق؛

165 دفتر پیش خوان دولت همه خدمات شرکت برق به شهروندان را ارائه می دهند

اترک/ مدیر عامل این شرکت با بیان این خبر گفت: شرکت توانیر طی تفاهم نامه کشوری با کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی که متولی صدور مجوز دفاتر پیشخوان است، 27 خدمت شرکت های توزیع برق از جمله واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش قابل ارائه در دفاتر پیشخوان را در سال 1399 احصا و برای اجرا به تمامی شرکت های توزیع نیروی برق ابلاغ کرد.

 مهندس"حسن چاهی" افزود: در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی به منظور الکترونیکی کردن خدمات، با فراهم کردن امکانات و زیرساخت های لازم برای دسترسی دفاتر به اطلاعات مشترکین، اقدام به واگذاری خدمات در 165 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان کرد که از این تعداد 116 دفتر پیشخوان به صورت شهری و 49 دفتر پیشخوان در قالب روستایی به ارائه خدمات متمرکز به شهروندان می پردازند.

 وی هدف از این اقدام را کاهش تصدی گری دولت و دستگاه های خدمات رسان عمومی و هم چنین ارتقای سطح کیفی خدمات عنوان کرد و افزود: سهولت دسترسی، کاهش مراجعات مردم به ادارات و تکریم ارباب رجوع، بخشی از اهداف این شرکت برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان است. 

 مهندس "حسن چاهی" در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاش این شرکت بر این است تا با ارائه خدمات بیشتر توسط دفاتر پیشخوان، در نقاط مختلف شهری و روستایی، هزینه ایاب و ذهاب شهروندان استان کاهش پیدا کند و از طرفی، ارائه خدمات با کیفیت مطلوب در کمترین زمان ممکن در اختیار آنان قرار گیرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه